عمل بینی نیمه فانتزی در ونک ❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با عمل بینی نیمه فانتزی در ونک آشنا کنیم. عمل بینی جزء عمل های زیبایی است که امروزه بین خانم ها و آقایان بسیار پرطرفدار است. یکی از مهم ترین معیارهایی که فرد برای جراحی بینی خود در نظر دارد، فرم و شکل ظاهری آن است. هر فردی با توجه به سلیقه خود یکی از مدل ها را می پسندد. فرم بینی پس از جراحی می تواند یکی از سه فرم طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی باشد. در ادامه برای آشنا شدن با عمل بینی نیمه فانتزی در ونک با ما همراه باشید.

عمل بینی نیمه فانتزی چیست ؟

بینی های نیمه فانتزی مدلی بین بینی های فانتزی و طبیعی هستند که ویژگی های هر دو را دارند، بینی های نیمه فانتزی بیشتر برای افرادی است که علاقه ای به بینی های طبیعی ندارند و بینی های فانتزی مورد علاقه آن ها نیست. میزان قوسی که در این روش زیبایی به بینی افراد داده می شود نسبت به طرح های فانتزی بینی کمتر است و به عبارتی در حالت نیم رخ روی بینی حالت سرسره ای دارد و شیب ملایم تری نسبت به بینی دارد.

در عمل بینی نیمه فانتزی نوک بینی کوچکتر و فرم می شود اما این مقدار کم به اندازه بینی های فانتزی کم نیست و میزان سر به بالا در این بینی ها کمتر از بینی عروسکی است. بینی های فانتزی می توان گفت بین بینی طبیعی و عروسکی است، این مدل جراحی هم در بین خانم ها و هم در آقایان طرفدار دارد، البته باید گفت خانم ها این مدل بینی را بیشتر دوست دارند.

عمل بینی نیمه فانتزی چیست ؟

انواع مدل های جراحی بینی

جراحی بینی مدل های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید :

بینی طبیعی :

اکثر مردان و بسیاری از زنان این مدل بینی را دوست دارند. منظور از بینی طبیعی این است که مشکلات ظاهری بینی مانند برآمدگی، افتادگی نوک بینی، انحراف ظاهری، پهنای نوک بینی به گونه ای حل می شود که بینی در عین زیبایی و زیبایی بیشتر می شود. نباید ظاهراً عملی و ساختگی به نظر برسد.

در این مدل بینی تغییرات کمتری در بینی نسبت به دو مدل دیگر وجود دارد و بینی بدون قوس است. در جراحی بینی معمولی زاویه زیادی بین لب بالایی و بینی وجود ندارد. در جراحی بینی طبیعی هدف تنها ایجاد یک تغییر کوچک یا رفع مشکل پزشکی است. این سبک از جراحی بینی برای آقایان و افرادی که بینی گوشتی دارند مناسب است.

جراحی بینی فانتزی یا عروسکی :

جراحی بینی فانتزی در ایران طرفداران زیادی دارد. در جراحی بینی فانتزی یا عروسکی، بینی بسیار کوچکتر شده و شیب تند دارد. در این مدل زاویه بین لب بالا و بینی نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است. در مدل های جراحی بینی فانتزی و عروسکی باید نسبت بینی با سایر قسمت های صورت در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال، فردی که صورت چاق دارد و سایر قسمت های صورتش چاق است، نباید جراحی بینی فانتزی را انتخاب کند. در جراحی فانتزی، تمرکز بر روی نوک بینی است و تغییراتی که در نوک بینی ایجاد می شود باید با سایر جراحی های بینی متفاوت باشد، بنابراین در این نوع جراحی نوک بینی باید خوش فرم تر از انواع دیگر باشد.

جراحی بینی نیمه فانتزی :

جراحی بینی نیمه فانتزی مدلی بین بینی طبیعی و بینی فانتزی است که طرفداران زیادی دارد. در این روش شیب بینی نسبت به مدل فانتزی کمتر است. این مدل در بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. همه بیمارانی که می خواهند جراحی بینی طبیعی فانتزی انجام دهند، نمی خواهند تمام ویژگی های مدل بینی فانتزی را داشته باشند، بلکه فقط می خواهند بینی شان قوس داشته باشد یا نوک آن ها بالا باشد.

این نوع بینی برای کسانی که نمی خواهند بعد از جراحی بینی شان تغییر زیادی کند توصیه می شود. در این مدل عرض بینی از جلو و اندازه سوراخ ها کمی باریکتر از حالت عادی خواهد بود. در این مدل بینی غیر طبیعی و کاربردی به نظر نمی رسد. نوک بینی زیاد بلند نیست و قوس پشت بینی به صورت لغزنده نمی شود.

بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی ؟

بینی های طبیعی بر بینی های نیمه فانتزی یا فانتزی برتری دارند، این هنر در جراحی بینی طبیعی بیشتر از بینی های نیمه فانتزی به چشم می خورد، به همین خاطر است که در این نوع عمل جراحی به غیر از اینکه بینی تغییر شکل می دهد و ظاهر آن زیباتر و به استانداردهای زیبایی نزدیک می شود، اما عمل جراحی به صورت طبیعی و قابل تشخیص توسط فرد انجام خواهد شد.

انتخاب بینی طبیعی یا نیمه فانتزی یک انتخاب سلیقه ای است و بعضی از افراد امکان دارد قصد داشته باشند با کمی بالا بردن بینی و قرار دادن کمی قوس در آن، بینی خود را زیبا کنند. که در مورد این مدل جراحی نیمه فانتزی است. این جراحی به دلیل عدم انحراف از فرم استاندارد و هیچ گونه تاثیر منفی بر روی صورت فرد مورد قبول جراح است.

در جراحی بینی معمولی، جراح سعی می کند فقط عیوب بینی فرد را اصلاح کند و تا حد امکان اندازه بینی بیمار را طبیعی نگه دارد و می تواند بسیار کمتر باشد تا پزشک هماهنگی و تناسب طبیعی تری به فرد بدهد. جراحی نیمه فانتزی یا جراحی بینی عروسکی، بینی بیمار از سایزش کوچکتر می شود و سایزش کم می شود و سرش بالاتر از بینی هایی با فرم بینی معمولی است. باید توسط جراح مجرب انجام شود تا افراد با مشکلات تنفسی و حس بویایی ضعیف به دلیل کوچک بودن بینی و سوراخ های بینی مواجه نشوند.

اقدامات قبل از عمل بینی نیمه فانتزی

یکی از مهم ترین مراحل قبل از انجام جراحی بینی نیمه فانتزی، انتخاب جراح بینی با تجربه است تا عوارض جراحی بینی را برای فرد کاهش دهد. افراد باید قبل از جراحی مراقبت هایی را انجام دهند تا دچار عوارض و خطرات نشوید. در ادامه با مراقبت های قبل از عمل بینی نیمه فانتزی آشنا می شوید :

  • در جلسات مشاوره جراحی خود در مورد اهداف و انتظارات خود از جراحی بینی با جراح خود صحبت کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید یا از داروهای خاصی استفاده می کنید، حتما جراح خود را در جریان بگذارید.
  • دو هفته قبل از جراحی از مصرف سیگار، الکل یا قلیان خودداری کنید.
  • آزمایشات و تصویربرداری مربوطه را انجام دهید و در روز جراحی همراه خود داشته باشید.
  • به مدت 14 روز قبل از انجام جراحی بینی از مصرف داروهایی مانند آسپرین که خون را رقیق می کند خودداری کنید.
  • به گفته پزشکان متخصص بیهوشی، 8 ساعت قبل از جراحی بینی نباید از مایعات یا غذا استفاده کرد تا اثرات بیهوشی برای فرد به حداقل برسد.
  • یک روز قبل از جراحی بینی حتما به دستشویی بروید و مراقب باشید سرما نخورید.
  • خانم هایی که قصد جراحی بینی دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که در روز عمل نباید صورت خود را آرایش کنند و آقایان باید ریش و سبیل خود را کوتاه کنند.
  • در روز جراحی بینی هیچ گونه جواهراتی را با خود حمل نکنید.

اقدامات قبل از عمل بینی نیمه فانتزی

عمل بینی نیمه فانتزی برای چه افرادی مناسب می باشد ؟ 

این عمل جراحی بینی طرفداران زیادی در بین خانم ها و آقایان دارد، جراحی بینی نیمه فانتزی بیشتر برای افرادی که بینی غضروفی دارند و پوست نازکی دارند به دلیل تعریف بهتر پیچیدگی های ایجاد شده در حین عمل مناسب است.

جراحی بینی نیمه فانتزی برای افرادی که بینی بسیار بزرگتر از صورت خود دارند گزینه مناسبی است. اما از آنجایی که در این جراحی زیبایی، بینی فرد کوچکتر از حد معمول خواهد بود، این نوع جراحی زیبایی برای افرادی که صورت درشت و بلند دارند توصیه نمی شود.

هزینه عمل جراحی بینی نیمه فانتزی :

به طور کلی هزینه عمل بینی نیمه فانتزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر می شود :

  • محل زندگی
  • دستمزد پزشک جراحی بینی
  • دستمزد پزشک بی هوشی
  • دارو هایی که بعد از عمل جراحی بینی برای فرد تجویز می شود.
  • هزینه بیمارستان و یا کلینیک

توجه داشته باشید که هزینه جراحی زیبایی بینی توسط بیمه پرداخت نمی شود، اما افراد می توانند قبل از جراحی با دفتر بیمه خود صحبت کرده و اطلاعات لازم را در مورد آن کسب کنند.

بعد از عمل بینی نیمه فانتزی چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

همانطور که جراحی بینی شامل یک سری اقدامات قبل از جراحی است، شما باید اقدامات احتیاطی لازم را بعد از عمل انجام دهید تا نتیجه عمل برای شما بسیار بهتر باشد. در ادامه به مراقبت های بعد از عمل بینی نیمه فانتزی آشنا می شوید :

  • وجود تورم بعد از جراحی بینی امری کاملا طبیعی است که در روزهای اول جراحی به اوج خود می رسد و برای کاهش تورم بینی می توانید به مدت 24 ساعت به طور مرتب از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • نحوه خوابیدن بعد از جراحی بینی برای کاهش تورم بسیار مهم است و فرد باید با دو بالش سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهد و در قوس باز استراحت کند و از خوابیدن به پهلو در هنگام استراحت خودداری کند.
  • پس از جراحی بینی مایعات یا آب میوه های طبیعی فراوان بنوشید و در هفته های اول جراحی از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن زیاد و سفت دارند خودداری کنید.
  • داروهایی که جراح بعد از جراحی بینی برای فرد تجویز می کند باید به طور منظم و طبق دستور جراح مصرف شود.
  • تا دو هفته پس از جراحی با دهان باز عطسه کنید.
  • دو هفته قبل و بعد از جراحی بینی از کشیدن سیگار و نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • به مدت سه هفته از فین کردن خودداری کنید.
  • بعد از 48 ساعت می توانید با کمک یک همراه و رعایت اصولی که اسپلینت بینی شما خیس نشود، استحمام کنید.
  • از انجام فعالیت های بسیار سنگین یا حرکت دادن اجسام به مدت چندین ماه خودداری کنید.
  • تا چند ماه پس از جراحی بینی از رفتن به مکان های شلوغ و شلوغ که خطر ضربه زدن به بینی شما وجود دارد خودداری کنید.

سن مناسب عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی

اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید، رشد قسمت های صورت شما به خصوص بینی شما باید کامل باشد، بنابراین این جراحی باید بعد از بلوغ انجام شود، اما اگر هدف شما از جراحی بینی یک درمان پزشکی مانند از بین رفتن انسداد و یا ناهنجاری های تنفسی است باید بتوانید این عمل زیبایی را قبل از رسیدن به بلوغ انجام دهید.

مدل بینی فانتزی چه تفاوتی با دیگر مدل ها دارد ؟

بینی های فانتزی نسبت به بینی های طبیعی با تغییرات بیشتری همراه هستند. به مدل های عمل شده بینی نیمه فانتزی دقت کنید. قوس بسیار کم و باریک اکثر آن ها نسبت به بینی های طبیعی کاملا متوجه خواهید شد. اما آن ها با مدل های فانتزی بسیار متفاوت هستند.

مدل های فانتزی قوس دار و بلند هستند و سایزشان خیلی کوچک است. بنابراین مدل های بینی فانتزی طبیعی تر از فانتزی به نظر می رسند و فقط برای زیبایی بیشتر و مشاهده تغییرات ناشی از عمل، اقدامات بسیار کوچکی در طول فرآیند جراحی انجام می شود.

سن مناسب عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی

انواع عمل بینی نیمه فانتزی

عمل جراحی بینی نیمه فانتزی انواع مختلفی دارد و هر فردی بسته به شرایط، سلیقه و فرم بینی و صورتش می‌تواند گزینه مدنظر را با مشورت جراح متخصص انتخاب کند. انواع عمل بینی نیمه فانتزی عبارتند از:

بینی نیمه فانتزی استخوانی‎

بسته به میزان ضخامت پوست بینی دو نوع بینی استخوانی و گوشتی داریم. بینی استخوانی بهترین مدل برای جراحی بینی نیمه فانتزی است که پوست اطراف بینی نازک و استخوان بینی محکم است. از آنجایی‌که احتمال بازگشت و افتادگی نوک بینی در مدل عمل بینی استخوانی کمتر است می‌توان آن را بهترین گزینه برای عمل نیمه فانتزی دانست.

بینی نیمه فانتزی گوشتی‎

افرادی که بینی گوشتی با استخوان غضروف ضعیف‌تر و پوست ضخیم‌تر اطراف بینی دارند به‌هیچ وجه گزینه مناسبی برای عمل بینی نیمه فانتزی گوشتی نیستند چرا که احتمال افتادگی نوک بینی یا برگشت‌پذیری در عمل بینی گوشتی وجود دارد.

بینی نیمه فانتزی نوک تیز

بیشترین طرفداران بینی نیمه فانتزی نوک تیز خانم‌ها هستند که بینی ظریف با نوک تیز و باریک دوست دارند. در این نوع عمل رینوپلاستی بیمار ترجیح می‌دهد که نوک بینی به سمت بالا و حالت عروسکی مانند داشته باشد.

 عمل بینی نیمه فانتزی نوک گرد

بینی نوک گرد با جلب توجه زیاد باعث می‌شود که زیبایی چشم‌ها کمتر دیده شود. نوک بینی گرد انواع مختلفی دارد از بینی نوک گرد غضروفی گرفته تا نوک گرد ترمیمی و نژادی. در افرادی که سراغ عمل بینی نیمه فانتزی نوک گرد می‌روند، لب‌ها، فک و چشم‌ها بیشتر دیده می‌شوند و تغییرات زیادی در ظاهر فرد ایجاد خواهد شد.

 عمل بینی نیمه فانتزی مردانه‎

هرچند معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان طرفدار رینوپلاستی فانتزی و نیمه فانتزی هستند اما عمل بینی نیمه فانتزی مردانه هم کم طرفدار ندارد. عمل بینی نیمه فانتزی مردانه حالتی بین جراحی بینی فانتزی و طبیعی است که قوس بینی بیشتر از نوع عروسکی است. البته بیشتر مردانی که بینی نیمه فانتزی را انتخاب می‌کنند صرفا قوس روی بینی و نوک بینی سربالا می‌خواهند و دیگر ویژگی‌های ظاهری این نوع جراحی را دوست ندارند.

 بینی نیمه فانتزی دخترانه

مخاطب اصلی مدل بینی نیمه فانتزی خانم‌ها هستند. همانطور که اشاره کردیم بینی نیمه فانتزی دخترانه قوس بینی بیشتری نسبت به مدل طبیعی دارد و نوک بینی سربالا و اندازه آن بسیار کوچک می‌شود. از آنجایی که صورت زنانه ظرافت بیشتری دارد، فرم بینی نیمه فانتزی بیشتر به صورت خانم‌ها می‌آید.

مدل بینی نیمه فانتزی برازنده چه صورت هایی است؟

مدل بینی نیمه فانتزی در میان بانوان طرفداران بیشتری داشته و تقریباً می توان گفت مدل محبوب اکثر خانم هاست. این مدل به دلیل ویژگی های خاص خود نتیجه بهتری را در افرادی که بینی آنها دارای چارچوب غضروفی قوی بوده و پوست نازکی دارد به دست می دهد. بعلاوه این مدل برای افرادی که بینی شان بزرگ است ولی سایر بخش های صورت آنها ظریف می باشد پیشنهاد خوبی محسوب می شود. با توجه به اینکه در مدل بینی نیمه فانتزی اندازه بینی به میزان قابل ملاحظه ای کوچک می شود می توان گفت که افراد دارای صورت پهن که سایر مولفه های صورت آنها نیز بزرگ است، گزینه خوبی محسوب نمی شود.

کلام آخر

قبل از انجام جراحی بینی سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک را برای عمل بینی نیمه فانتزی در ونک انتخاب کنید. دستورات و مراقبت های پزشک را به خوبی انجام دهید تا دچار عوارض خطرات نشوید و نتیجه مناسبی از این جراحی بگیرید. سعی کنید در کلاس های مشاوره قبل از جراحی شرکت کنید تا پزشک با دید بهتر این جراحی را دست بگیرد. ممنون از این که تا آخر مقاله عمل بینی نیمه فانتزی در ونک همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما درباره عمل بینی نیمه فانتزی در ونک در میان بگذارید.

امتیاز دهید
نوشتهٔ پیشین
عمل زیبایی بینی در ونک ❤️【سال 2023】
نوشتهٔ بعدی
هزینه عمل بینی گوشتی در ونک ❤️

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
دریافت مشاوره (کلیک کنید)