بهترین جراح بینی طبیعی در ونک【سال 2023 】❤️

ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین جراح بینی طبیعی در ونک آشنا کنیم. اهداف اصلی جراح بینی طبیعی ترمیم عیوب بینی است. مثلا وقتی بینی قوز دارد، ثابت می شود. افتادگی بینی برداشته شده و شکل مناسب و خوبی به بینی داده می شود. اما در هیچ موردی بینی خیلی کوچک نمی شود و تا حد متعادلی به سمت بالا کشیده می شود. با انجام جراحی بینی سعی در رفع مشکلات تنفسی و رفع انحراف بینی دارند. به این ترتیب جراحی انحراف بینی یکی از انواع جراحی بینی طبیعی است که برای اصلاح انحراف تیغه بینی انجام می شود. در ادامه برای آشنا شدن با بهترین جراح بینی طبیعی در ونک با ما همراه باشید.

جراحی بینی طبیعی چیست ؟

در این جراحی تغییرات زیادی در بافت های بینی ایجاد نخواهد شد و در واقع بیشتر تغییرات در نوک بینی و پشت بینی ایجاد می شود. در این روش پس از چند ساعت عمل، مشکلات مختلفی را که ممکن است بعد از هر جراحی بینی دیگری برایتان پیش بیاید. در این جراحی از باریک شدن بیش از حد سوراخ های بینی اجتناب می شود.

یکی دیگر از تفاوت های این جراحی با سایر جراحی ها عدم قوس در پشت بینی است که باعث می شود بینی شما بسیار طبیعی به نظر برسد و از حالت طبیعی خود خارج نشود و ممکن است فقط کمی قوس روی بینی نداشته باشد. پشت بینی یا آن قوس ممکن است صاف باشد.

جراحی بینی طبیعی چیست ؟

تغییرات قابل انجام در جراحی بینی طبیعی :

  • تغییر اندازه پره های بینی به طوری که زیاد کوچک نمی شود.
  • تغییرات به گونه ای است که نوک بینی تیز نمی شود.
  • تغییرات در فرم و موقعیت پره های بینی انجام نمی شود.
  • بین پیشانی و بینی زاویه ای به وجود آورده می شود.
  • ایجاد قوس کمی در روی بینی به طوری که طبیعی به نظر می رسد.
  • بین بینی و لب زاویه طبیعی و متناسب ایجاد می شود.

ویژگی های بینی طبیعی چیست ؟

در بینی طبیعی سوراخ های بینی دارای اندازه طبیعی هستند، خیلی کوچک نیستند، قوس بینی کوچک است، زاویه بین بینی و لب ها حدود 90 درجه است. قبل از انجام جراحی طبیعی بینی برای ارزیابی شکل بینی و صورت باید از زوایای مختلف صورت بیمار عکس گرفت. جراحی بینی طبیعی برای زنان بیش از گذشته در حال افزایش است. داشتن فرم طبیعی بینی در مردان بسیار مهم است زیرا جراحی بینی در مردان باید به گونه ای انجام شود که از جذابیت مردانه فرد کاسته نشود و ظاهر مردانه بینی حفظ شود.

زیبایی چیزی است که همه به آن توجه می کنند. زیبایی می تواند درونی باشد یا شامل بدن انسان باشد. بسیاری از افراد در سراسر جهان با انجام کارهای زیبایی سعی در بهبود ظاهر خود دارند. یکی از این عوامل جراحی بینی طبیعی می باشد. مهمترین نکته در مورد جراحی بینی طبیعی این است که حتما باید توسط جراح زیبایی انجام شود.

جراحی بینی معمولی معمولا زمانی انجام می شود که فردی بخواهد عیوب مربوط به بینی خود را برطرف کند. مثلاً بینی فردی برآمدگی دارد و فرد می خواهد آن برآمدگی را برطرف کند. همچنین اگر بخواهد نوک بینی خود را کمی بالا بیاورد می تواند به جراحی طبیعی بینی متوسل شود. برخی دیگر از نقایص مربوط به بینی مانند پهن بودن بینی، یا انحراف بینی، یا بینی کج نیز می توانند با جراحی بینی طبیعی برطرف شوند.

در برخی از نمونه ها می بینیم که برخی از افراد از سنگ برای برداشتن قوس یا برآمدگی بینی خود استفاده می کنند، همچنین شخصی می خواهد بینی خود را شبیه عروسک کند. فرد می تواند طول، قد و حجم بینی خود را در طی جراحی بینی طبیعی تغییر دهد. پس از انجام عمل بینی طبیعی، فرد باید دوره نقاهت عمل بینی خود را طی کند. بینی بعد از 6 ماه کمی متورم می شود و تورم به تدریج برطرف می شود و بدون هیچ نقصی در اختیار فرد قرار می گیرد.

شرایط لازم برای جراحی بینی طبیعی :

افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات در ظاهر خود نیستند و هدفشان از جراحی بینی رفع عیوب ظاهری در بینی با حفظ تناسب سایر قسمت های صورت است. آن ها بهترین گزینه برای جراحی بینی طبیعی هستند. کاندیدای جراحی بینی باید به سن بلوغ رسیده باشند، زیرا رشد بینی تا پایان مراحل بلوغ ادامه دارد و اگر جراحی بینی قبل از پایان بلوغ انجام شود، نتیجه جراحی به مرور زمان دچار تغییراتی می شود. از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشید. از نتیجه جراحی بینی انتظارات واقع بینانه و منطقی داشته باشید.

قبل از جراحی بینی طبیعی چه نکات مهمی را باید رعایت کرد ؟

برای انجام جراحی بینی باید آمادگی ذهنی کافی داشته باشید و اجازه ندهید هیچ ترس و دلهره ای وارد قلب شما شود. به همین خاطر بهتر است از پزشک بخواهید بعد از جراحی چهره احتمالی را برای شما ترسیم کند تا با دیدن آن استرس خود را کم کنید.

قبل از تصمیم به جراحی باید با پزشک خود در مورد سن خود مشورت کنید، زیرا اگر زیر 18 سال هستید امکان دارد پزشک مسئولیت جراحی شما را نپذیرد و بسیار مهم است که فشار بینی شما تمام شده باشد قطعا می تواند عمل را انجام دهد.

دو هفته قبل از جراحی باید سیگار را ترک کنید، زیرا وجود مواد مضر در سیگار باعث کم شدن اکسیژن رسانی به بدن و اختلال در روند بهبودی می شود. شما باید بر اساس بینی خود از پزشک خود انتظاراتی داشته باشید، زیرا هر جراحی باید متناسب با یک نوع بینی باشد و اگر انتظارات شما غیر منطقی باشد باعث آسیب روحی شما می شود.

اگر داروی خاصی مصرف می کنید یا از بیماری خاصی رنج می برید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. باید سعی کنید 7-8 ساعت قبل از جراحی بینی غذا نخورید و با معده خالی به اتاق عمل بروید. حتما قبل از جراحی آزمایشات لازم را که پزشک تجویز کرده است انجام دهید تا پزشک در روز جراحی آن ها را بررسی کند. در روز جراحی باید یکی از اعضای خانواده خود را به همراه داشته باشید تا در دوره قبل و بعد از عمل از شما مراقبت کند.

نکات مهم بعد از جراحی بینی طبیعی :

برای این که نتیجه مناسبی از جراحی بینی طبیعی بگیرید باید مراقبت هایی انجام شود. در ادامه با مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی آشنا می شوید :

  • برای مدتی از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید و همچنین از غواصی خودداری کنید.
  • از غذاهای نرم مانند سوپ هایی که به راحتی هضم می شوند و نیازی به جویدن ندارند استفاده کنید.
  • تا چند هفته پس از جراحی از انجام فعالیت های سنگین و ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • اجسام سنگین را بلند نکنید یا خیلی خم نشوید تا وسایل را بردارید.
  • مراقب باشید که گاز و باند استریل روی بینی خیس نشود و صورت و محل بخیه خشک بماند.
  • برای جلوگیری از تورم و کبودی، کمپرس آب سرد را روی صورت خود قرار دهید.
  • حتما دندان های خود را با یک مسواک بسیار نرم مسواک بزنید.
  • اگر چشمان شما ضعیف است نباید از عینک استفاده کنید زیرا ممکن است اثری روی بینی شما بگذارد و به بینی شما آسیب برساند اما اگر مجبور به استفاده از آن هستید حتما آن را روی پیشانی خود بچسبانید یا از لنز طبی به جای عینک استفاده کنید.
  • زمانی که می خواهید عطسه کنید حتما دهان خود را کاملا باز کنید و از دهان خود استفاده کنید و مراقب باشید که عضلات صورت خود را تکان ندهید و تا دو هفته از خندیدن و گریه کردن خودداری کنید.
  • شما نباید زیر دوش بایستید زیرا امکان دارد پانسمان خیس شود و این کار را باید از طریق وان یا با ریختن آب روی بدن از ظرف انجام دهید.

ویژگی های بینی طبیعی چیست ؟

جراحی بینی طبیعی با فانتزی چه تفاوت هایی دارد ؟

در جراحی بینی طبیعی، پزشک سعی می کند فقط عیوب بینی را برطرف کند و تا حد امکان اندازه طبیعی بینی بیمار را حفظ کند. در این نوع جراحی بینی، تغییراتی که برای اصلاح بینی انجام می شود کمتر است، بنابراین می توان به تناسب و هماهنگی طبیعی تری دست یافت. در جراحی بینی فانتزی که به جراحی بینی عروسکی معروف است.

بینی بیمار خیلی کوچک است و بینی او به سمت بالا بیشتر از یک بینی معمولی است. توجه داشته باشید که جراحی بینی فانتزی باید توسط جراح بینی مجرب انجام شود تا فرد به دلیل کوچک شدن اندازه بینی و سوراخ های بینی با مشکلات تنفسی و حس بویایی ضعیف مواجه نشود.

سن مناسب برای جراحی زیبایی بینی :

سن قانونی که یک فرد می تواند برای خود تعیین کند 18 سال تمام است. اما از نظر علمی دختران 16 تا 18 ساله و پسران 18 تا 20 ساله به شرط رضایت والدین می توانند تحت عمل جراحی زیبایی قرار گیرند. در مورد محدودیت سنی نهایی جراحی بینی باید گفت که جراحی حتی تا 60 سالگی به شرط عدم وجود بیماری داخلی امکان پذیر است.

چرا جراحی بینی نقش اساسی در زیبایی چهره دارد ؟

علاوه بر بینی، قسمت های دیگری از صورت وجود دارد که جراحی زیبایی بینی بهترین راه برای رسیدن به ظاهری زیبا و جذاب است. بینی در مرکز صورت قرار دارد و بیشتر از قسمت های دیگر قابل مشاهده است. تصور کنید که بینی فردی مشکلاتی مانند پولیپ، برآمدگی، انحراف، بزرگی بیش از حد داشته باشد.

طبق بررسی های انجام شده توسط دانشمندان، اگر بینی مشکلی داشته باشد، زیبایی سایر قسمت های صورت را کمتر دیده می شود، به همین خاطر است که بینی در ایجاد تناسب صورت نقش حیاتی دارد و افراد جراحی و بینی به آن اضافه می کنند. زیبایی خاصی در چهره آن ها وجود دارد.

بهترین جراح بینی طبیعی در ونک

با انجام کامل این جراحی می توان کمک زیادی به تغییر فرم یا ظاهر کلی بینی و ایجاد تناسب و تعادل بهتر برای بینی افراد کرد، به همین خاطر بینی فرد با سایر موارد تناسب زیباتر و بهتری دارد. قسمت هایی از صورت وجود دارد که بعضی از افراد از اندازه، تناسب یا شکل بینی خود راضی نیستند. بینی قسمت مرکزی صورت هر فردی است، برخی از افراد برای تغییر فرم بینی خود جراحی زیبایی بینی انجام می دهند تا تعادل صورت آن ها بهتر شود و بینی تغییر شکل دهد. در ادامه با بهترین جراح بینی طبیعی در ونک آشنا می شوید :

مجوز پزشکی معتبر پزشک جراح بینی :

برای انجام این جراحی جراح بینی باید دارای مجوز پزشکی معتبر باشد، داشتن مجوز پزشکی فعال و بدون محدودیت پزشکی تضمین کننده نتیجه جراحی خوب و بدون شکایت پزشکی این پزشک است.

تخصص پزشک جراحی بینی :

پزشکان جراحی بینی که در یک جراحی تخصص خاصی دارند، در این زمینه مهارت و علاقه زیادی دارند، این تخصص ها نتیجه منسجم تر و بهتری را به همراه خواهد داشت.

صحبت با اطرافیان :

یکی دیگر از ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی شنیدن نام جراح از زبان دوستان یا اعضای خانواده است.

نمونه کار پزشک :

یکی از مهم ترین راه ها برای یافتن بهترین جراح بینی طبیعی در ونک، دیدن نمونه های جراحی آن ها در عکس های قبل و بعد است. این به مردم این اطمینان را می دهد که دیگران با مشکلات مشابه در انجام عمل جراحی موفقیت آمیز بودند، مشاهده عکس های قبل یا بعد از بیماران با مشکلات مختلف می تواند عمق و وسعت مهارت را بیشتر کنند. بهترین پزشک متخصص جراحی بینی طبیعی می تواند کمک زیادی به شما کند و یکی دیگر از واقعیات است.

 هزینه عمل بینی طبیعی چقدر است ؟

هزینه جراحی بینی طبیعی به موارد مختلفی بستگی دارد که بسته به مهارت جراح، بیمارستان و نوع بینی این هزینه متغیر است.

تجربه و مهارت جراح :

هزینه عمل بسته به مهارت پزشک بالا و پایین می شود. جراحی که تجربه و تخصص لازم را داشته باشد هزینه بیشتری دریافت می کند.

شکل بینی :

بسته به پیچیدگی بینی و استخوانی یا گوشتی بودن آن، هزینه ها فرق می کند.

نوع بیمارستان :

هزینه جراحی در بیمارستان های خصوصی و دولتی متفاوت است، هزینه اتاق عمل و پرسنل در بیمارستان های خصوصی زیاد است.

 هزینه عمل بینی طبیعی چقدر است ؟

بهترین زمان برای عمل بینی طبیعی :

متقاضیان عزیزی که تمایل به کسب یک نتیجه فوق العاده از جراحی بینی طبیعی دارند ، این را بدانند که عمل باید در بهترین زمان به انجام برسد. برای انتخاب زمان مناسب از سوی جراح چندین فاکتور در نظر گرفته می شوند که در ادامه به آن ها می پردازیم :

بلوغ جسمی : از بدو تولد تا حدودا 18 سالگی زمانی است که فرد بلوغ جسمی را تجربه می کند. بدین ترتیب برخی از اعضای صورت و بدن ، من جمله بینی ، پس از به دنیا آمدن نیز همچنان به رشد خود ادامه داده تا به فرم نهایی برسند. برای جراحی بینی طبیعی ، لازم است که فرد حتما این برهه را به طور کامل پشت سر گذاشته باشد.

بلوغ فکری : در کنار تکامل یافتن فیزیک و جسم ، شخص مراجعه کننده برای عمل بینی طبیعی باید به لحاظ عقلی و فکری نیز به یک بلوغ مطلوبی رسیده باشد. بدین معنا که تصمیم گیری او از سر حسادت یا دیگر موارد این چنینی نباشد ؛ بلکه با اگاهی کامل از پروسه و داشتن خواسته ها و انتظارات منطقی اقدام به عمل کند.

پس از درمان بیماری های خاص : ممکن است برخی از کسانی که به انجام جراحی بینی به سبک نچرال استاتیک علاقه مند هستند ، به نوعی مریضی خاص مبتلا باشند که مانع از انجام عمل می شوند. بنابراین مقطعی که فرد همچنان درگیر بیماری است ، زمان خوبی برای انجام جراحی بینی به حساب نمی آید. بهترین جراح بینی طبیعی در تهران از ایشان می خواهد ابتدا در راستای درمان بیماری موجود، اقدامات لازم را به انجام برساند و پس از کسب سلامتی کامل، مجدد برای جراحی بینی طبیعی به ایشان مراجعه نمایند.

عمل بینی طبیعی مردانه در تهران :

به صورت کلی متقاضیان مرد برای عمل، در بیشتر موارد خواستار یک نتیجه کاملا طبیعی هستند. به همین دلیل می توان گفت این جراحی در بین آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. در واقع با انجام جراحی بینی طبیعی به فرم مردانه ، عیوب ظاهری بینی در کنار مشکلات عملکردی بینی مثل انحراف بینی و یا پولیپ بینی برطرف خواهد شد. زمانی که مردان برای انجام این جراحی مراجعه می کنند در جلسه مشاوره توضیح می دهند که تنها دوست دارند مشکل ظاهری بینی آن ها مثل قوز بینی ، بزرگی نوک بینی و یا سوراخ های بینی برطرف شود و تاکید می کنند که دوست ندارند بینی آن ها سربالا و نوک تیز باشد ؛ چرا که بینی های بسیار کوچک و ظریف که نوک سربالایی دارند ، بیشتر مناسب چهره های بانوان می باشد و جذابیت های ظاهری مردان را تحت تاثیر قرار می دهد.

با انتظاراتی که این افراد بیان می کنند می توان به خوبی متوجه شد که خواستار یک بینی کاملا طبیعی هستند. همچنین در حالت کلی جراحی زیبایی مردان بر اساس اصل زیبایی شناسی انجام می شود ؛ بنابراین باید به زاویه بین نوک بینی و لب ها و همچنین پیشانی توجه نمود تا بینی کاملا در تناسب صورت باشد. همانطور که گفته شد طبیعی بودن بینی برای آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد چرا که این موضوع باعث حفظ زیبایی و حالت مردانه چهره آن ها می شود. در واقع جراحی بینی طبیعی مردانه باید به صورتی باشد که در عین حال که قوس آن برطرف می شود بینی حالتی زنانه به خود نگیرد. از سویی دیگر باید به این نکته توجه کرد که نوک بینی با لب در آقایان زاویه ای 90 تا 100 درجه داشته باشد.

کلام آخر

قبل از انجام جراحی بینی سعی کنید بهترین جراح بینی طبیعی در ونک را انتخاب کنید و دستورات پزشک را به خوبی انجام دهید تا نتیجه مناسبی از این جراحی بگیرید. درباره کلینیکی که در آن جراحی بینی می خواهید انجام دهید پرس و جو کنید و درباره آن اطمینان کامل را به دست آورید. ممنون از این که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید
نوشتهٔ پیشین
هزینه عمل بینی گوشتی در ونک ❤️
نوشتهٔ بعدی
عمل بینی گوشتی زنانه در ونک ❤️【سال 2023】

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
دریافت مشاوره (کلیک کنید)