جراحی بینی طبیعی مردانه در ونک 💎【سال1402】

ما در این مقاله سعی داریم شما را با جراحی بینی طبیعی مردانه در ونک آشنا کنیم. رینوپلاستی محبوب ترین جراحی زیبایی شناخته شده در سراسر جهان است. این عمل بینی بر روی افراد مختلف و گروه های سنی مختلف انجام می شود، حتی اکثر آقایان که بر خلاف خانم ها عمل های زیبایی زیادی انجام نمی دهند، از این نوع جراحی تا جایی که رینوپلاستی در آقایان استقبال زیادی کردند. در این نوع جراحی مردان به غیر از درمان بسیاری از عیوب ساختاری بینی مانند انحراف تیغه بینی، مشکلات تنفسی، پولیپ بینی، ظاهر آن را تغییر داده و با فرم متفاوتی از بینی مواجه می شوند. در ادامه برای آشنا شدن با جراحی بینی طبیعی مردانه در ونک با ما همراه باشید.

جراحی بینی مردانه چیست ؟

جراحی بینی مردانه روشی برای تغییر شکل، تغییر اندازه بینی یا بهتر شدن عملکرد آن است. سه عملکرد برای این جراحی در نظر گرفته شده است. این سه عملکرد شامل بهبود اندازه و شکل بینی، ایجاد تعادل در کل ساختار صورت و بهبود عملکرد بینی است. برای موفقیت در جراحی باید به ویژگی های بینی و پوست آن و سازگاری آن با سایر قسمت های صورت توجه شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. علاوه بر ظاهر بینی، باید به عملکرد آن توجه شود.

در بسیاری از موارد، یک جراح ماهر می تواند با اصلاح عیوب عملکردی مانند آسیب در اثر تصادفات قدیمی یا انحراف تیغه بینی با انحراف بینی، تنفس را در حین جراحی بینی بهتر کند. تمامی این عمل ها باید توسط بهترین جراح بینی که پزشک متخصص و ماهری است انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. جراحی بینی مردانه مانند جراحی بینی زنان امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

جراحی بینی مردانه چیست ؟

مشکلات بینی در مردان :

مشکلات در بینی مردان زیاد است از جمله این مشکلات پل بیش از اندازه گسترده یا خیلی مسطح، یک غوز استخوانی بر روی بینی، بینی با فرورفتگی بیش از اندازه، نوک بزرگ و کروی شکل، سوراخ های بیش از حد بزرگ، بینی کشیده، نوک سر پایین است. بسیاری از مسائل از جمله قومیت و ژنتیک افراد به زیبایی ظاهری مربوط می شود. آقایان به غیر از مسائل ژنتیکی به دلیل آسیب های ورزشی دچار آسیب دیدگی و شکستگی بینی می شوند و بینی آن ها کج می شود.

بینی کج یکی از نگرانی های رایج مردانی است که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند. اصلاح بینی بلند یا کج دشوار است زیرا می تواند ناشی از کشیدگی استخوان های بینی، کشیدگی غضروف یا انحراف حفره های بینی باشد. غضروف و استخوان به اصطلاح حافظه دارند و پس از جراحی اصلاحی تمایل دارند به موقعیت اولیه خود برگردند. بیشتر شکستگی های استخوانی کنترل شده نیاز به بازسازی دارند و از گرافت غضروف برای اصلاح بینی استفاده می شود. حتی امکان دارد لازم باشد به جراحی پره های بینی یا سپتوپلاستی متوسل شوید.

جراحی بینی طبیعی چیست ؟

جراحی بینی طبیعی مردانه در ونک یکی از انواع جراحی های بینی است که به دلیل شکل طبیعی بینی بعد از جراحی بینی به آن رینوپلاستی طبیعی می گویند. در جراحی بینی طبیعی بینی به اندازه ای که با سایر قسمت های صورت متناسب باشد کوچک می شود. علاوه بر این قوس بر روی بینی وجود ندارد، پشت بینی کاملا صاف است و نوک بینی با بینی در یک راستا قرار دارد و با توجه به ساختار صورت مردان بهتر است جراحی بینی به صورت طبیعی انجام شود و جراحی بینی فانتزی برای آقایان توصیه نمی شود به همین دلیل جراحی بینی آقایان معمولا به صورت طبیعی انجام می شود.

اهداف جراحی بینی مردانه :

بینی شما درست در مرکز صورت شما قرار دارد. تغییر میلی متری در هر جهت می تواند تفاوت چشمگیری بین یک نتیجه فاجعه بار و یک نتیجه باشکوه ایجاد کند. بینی ایده آل از پل یا تیغه شروع می شود و در مسیری منظم و بدون ستون طولانی تا نوک آن ادامه می یابد. خود نوک بینی باید سالم باشد تا با زاویه 90 تا 105 درجه بین لب بالایی و قاعده بینی صاف و بی عیب باشد.

برای مردان، بینی خوکی شکل و سر بلند هرگز نباید ایجاد شود. در عین حال بینی آن ها را باید جذاب و زیبا کند. تعریف نوک بینی در مردان باید کمی قوی تر از زنان باشد و نباید خیلی اسکلتی یا استخوانی یا کروی و بد شکل به نظر برسد. قومیت های مختلف با مشکلات بینی متفاوت همراه هستند.

به عنوان مثال، پل بینی امکان دارد صاف با سوراخ های بینی پهن باشد، همانطور که گاهی در مردان آفریقایی آمریکایی یا آسیایی دیده می شود. چنین عیوبی را می توان در جراحی بینی مردانه با باریک کردن پایه حفره بینی و افزایش ارتفاع پل و ارائه جزئیات در نوک بینی اصلاح کرد.

جراحی بینی مردانه چه مزایایی دارد ؟

جراحی بینی مردانه مزایایی دارد که عبارتند از :

  • بهتر شدن سایز و فرم نوک بینی
  • از بین رفتن قوز روی بینی
  • متناسب سازی سایز لوله های بینی
  • از بین رفتن افتادگی های نوک بینی
  • بیشتر شدن تناسب و هارمونی میان اجزای مختلف صورت از جمله بینی، دهان و لب ها، صورت و گونه
  • بهتر شدن پل بینی
  • بیشتر شدن اعتماد به نفس مردان
  • بهتر شدن زاویه نوک بینی با لب بالایی

برای آشنا شدن با بهترین جراح بینی مردانه در ونک به سایت مربوطه مراجعه کنید.

بهترین فرم بینی مردانه

رینوپلاستی به طور سنتی روشی برای کم شدن اندازه بینی و بالا بردن نوک بینی است. در حالی که زنان بیشتر تمایل دارند بینی خود را کوچک کنند و شکل آن را تغییر دهند، مردانی که این روش را درخواست می کنند علاقه ای به زنانه کردن بینی خود ندارند. بهترین فرم بینی مردانه ظاهری طبیعی دارد، بنابراین نوک بینی به سمت بالا نمی رود و حالت طبیعی دارد.

بینی نقش مهمی در نحوه درک صورت دارد. قرار دادن بینی زنانه روی صورت مردانه می تواند هارمونی صورت را مختل کند. با توجه به تاثیری که بهتر شدن فرم بینی بر جذابیت دارد، جراحی زیبایی بینی آقایان به عنوان پرطرفدارترین عمل زیبایی برای آقایان شناخته می شود. رینوپلاستی مردانه گاهی اوقات فقط به معنای صاف کردن بینی و باریک کردن نوک آن است. بدون اینکه کل بینی خیلی باریک شود.

جراحی بینی طبیعی چیست ؟

عمل بینی مردانه و زنانه چه تفاوت هایی دارد ؟

از دیدگاه یک جراح ماهر، تفاوت قابل توجهی بین جراحی بینی مردانه و جراحی بینی برای زنان وجود دارد. فرم بینی عامل مهمی در ایجاد و حفظ ظاهر مردانه است. زمانی که بینی فرد با جراحی پلاستیک دچار تغییراتی می شود، این تغییرات باید متعادل و متناسب با بقیه قسمت های صورت باشد و در عین حال جذابیت مردانه خود را حفظ کند. رینوپلاستی مردانه، جدا از اینکه یک عمل جراحی پلاستیک متداول است که به بیمار کمک می کند ظاهر بهتری داشته باشد، بر ویژگی های منحصر به فرد صورت مردانه تأکید دارد.

بینی متناسب مردان دارای یک پل کمی برجسته یا صاف است و نوک بینی با زاویه 90 درجه بین بینی و لب بالایی قرار می گیرد. در مقایسه، بینی متناسب زنان بیشتر دارای پل نرمتر و لب بالایی زاویه دارتر است. بینی مردان دارای پل برجسته تری است و پهن تر از بینی زنان است. بینی مردان نوک بزرگتری نسبت به زنان دارد. جراحی بینی مردانه با ویژگی های صورت و ظاهر مورد انتظار مرد انجام می شود. رینوپلاستی مردانه این اطمینان را می دهد که بیمار می تواند از بینی زیبا، متناسب و مردانه لذت ببرد.

دوران نقاهت بعد از جراحی بینی

جراحی بینی مردانه می تواند دوران سختی را برای بیمار ایجاد کند، اما دوره نقاهت پس از جراحی بینی باید به پایان برسد. پس از جراحی بینی مردانه، بیمار امکان دارد نیاز به استراحت در منزل داشته باشد و فعالیت های روزانه خود را متوقف کند تا پس از عمل بهتر شود. در چند روز اول پس از جراحی بینی، مردان امکان دارد به دلیل تورم داخل بینی دچار احتقان شوند. تورم و کبودی در اطراف بینی ممکن است اتفاق بیفتد.

این علائم چند روز پس از عمل ناپدید می شوند. ویزیت های بعد از عمل به پزشک این امکان را می دهد که روند بهبودی بیمار را تحت نظر و بررسی کند. اما همه باید به طور منطقی انتظار کمی کبودی و تورم داشته باشند که باید در عرض دو هفته از بین بروند. در این مدت فرد باید سر خود را بالاتر از بدن خود قرار داده و صاف نگه دارد تا عوارض پس از عمل به حداقل برسد و زمان بهبودی کم شود.

اکثر بیماران می توانند ظرف ده روز پس از عمل به سر کار بازگردند. اما زمان دقیق بستگی به شرایط کاری افراد دارد. در کارهایی که نیاز به تجهیزات متحرک و بارهای سنگین دارد یا فردی که مجبور است برای مدت طولانی سر خود را پایین بیاورد، مدت استراحت پس از عمل بیشتر در نظر گرفته می شود. این زمان با نظر و مشورت پزشک تعیین می شود.

اما به طور کلی از بیماران خواسته می شود در چند هفته اول پس از جراحی بینی از فعالیت بدنی شدید خودداری کنند. بعد از انجام جراحی بینی برای آقایان لازم است فرد در ساعاتی که پزشک به او اطلاع می دهد به پزشک مراجعه کند تا روند بهبودی به درستی انجام شود. امکان دارد تا دو سال بعد از عمل بیمار طول بکشد تا نتایج کامل جراحی بینی برای آقایان را ببیند، زمانی که نتایج کامل درمان نشان داده و تثبیت شد، تا سال ها پس از درمان دست نخورده باقی می مانند.

ظاهر بیمار می تواند در طول زمان به دلیل روند طبیعی پیری تغییر کند، که می تواند نتایج طولانی مدت جراحی بینی مردانه را تحت تاثیر قرار دهد. نسبت مردان متقاضی جراحی بینی به زنان هر روز در حال بیشتر شدن است. تخصص پزشک در این زمینه به دلیل تفاوت در نتایج عمل بین زن و مرد بسیار مهم است.

برای به دست آوردن نتیجه دلخواه و منطبق با صورت خود، باید جراح پلاستیکی را بیابید که تجربه و دانش کافی در انجام جراحی بینی مردانه داشته باشد. اگر یک روش موفقیت آمیز داشته باشید، علاوه بر تغییر بسیار مثبت در ظاهر خود، تغییرات مثبتی را در کیفیت زندگی خود، روابطی که ایجاد می کنید و تاثیری که می گذارید، مشاهده خواهید کرد.

چه انتظاری باید از جراحی زیبایی بینی مردان داشت ؟

در صورت تمایل می توانید با استفاده از جراحی زیبایی بینی خود را بزرگ کنید. برخی از مردان بر این باورند که تنها راه کم شدن اندازه بینی، جراحی است. متخصص جراحی زیبایی مرد می تواند در صورت لزوم و برای رسیدن به نتیجه دلخواه، غضروف سایر قسمت ها مانند گوش ها یا دنده ها را به ساختار بینی شما اضافه کند. بسیاری از مردان پس از جراحی بینی افزایش اعتماد به نفس خود را گزارش کردند.

امکان دارد به دلیل ظاهر جدید و بهبود یافته خود یا به این دلیل که مشکلات تنفسی دارید که زمانی با آن ها دست و پنجه نرم می کردید، فعال تر، پرانرژی و اجتماعی باشید. مردان پس از جراحی زیبایی دیگر شبیه زنان نخواهند بود. مگر اینکه به دنبال ظاهری دخترانه باشید، یک جراح زیبایی که در جراحی بینی مردانه تخصص دارد به شما اطمینان می دهد که نسخه اصلاح شده خود خواهید بود و شبیه یک مدل یا یک زن به نظر نمی رسید.

یک جراح با مهارت های ثابت شده در جراحی بینی مردانه و فردی که ارتباط با او آسان باشد را انتخاب کنید. پس از جراحی، شما باید ظاهری بی عیب و نقص و بینی مطابق با چهره خود داشته باشید. مردان ظرف یک هفته به محل کار یا مدرسه بازمی‌گردند. روند بهتر شدن هر فردی متفاوت است، اما در عرض چند روز احساس بهتری خواهید داشت و بسته به شرایط فیزیکی کارتان بعد از یک هفته می توانید به سر کار خود بازگردید.

شما هنوز مقداری ورم خواهید داشت، اما افرادی که با آن ها ارتباط زیادی ندارید متوجه آن نخواهند شد. هر روز احساس خواهید کرد که بینی شما در حال بهتر شدن است. تا زمانی که جراح به شما اجازه ندهد، نباید بیش از حد ورزش کنید. برای تسریع روند بهبودی، باید سعی کنید فشار خون خود را بالا نبرید و بینی خود را ضربه نزنید. اگر کار شما به فعالیت شدید نیاز دارد، باید زمان بیشتری را به استراحت اختصاص دهید.

بسیاری از مردان بدون اطلاع دوستان یا همکاران خود تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند. درست است، امکان دارد مردی را بشناسید که بینی اش را درست کرده است، اما متوجه نشده باشید که چه کسی این کار را انجام داده است. از آنجایی که جراح پلاستیک شما سال ها تجربه دارد، آن ها شکل بینی شما را برای بهبود ظاهر تغییر می دهند. شما همیشه شبیه هم خواهید بود. برخی از دوستان شما امکان دارد متوجه تغییر و پیشرفت شوند اما امکان دارد آن را شناسایی نکنند. برخی دیگر ممکن است فکر کنند شما موهایتان را کوتاه کردید و برخی اصلا متوجه این موضوع نشوند.

دوران نقاهت بعد از جراحی بینی

انواع تکنیک‌ های عمل بینی :

روش‌های جراحی بینی را می‌توان به دو صورت جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز در نظر گرفت، که انتخاب روش مناسب برای انجام این کار کاملا بستگی به نظر پزشک و شرایط بیمار دارد.

عمل بینی به روش بسته

این روش از جراحی به این صورت است که در آن، جراح بینی تمامی برش‌های عمل را از داخل بینی ایجاد می‌کند و با کمک ابزار مخصوصی مقدار بسیار کمی از پوست بینی را از اسکلت آن جدا می‌کند تا بتواند تغییرات لازم را بر روی ساختار بینی اعمال کند. از آنجایی که در این روش از جراحی پزشک دید کامل نسبت به ساختار داخلی بینی ندارد نمی‌تواند برای ایجاد تغییرات عمده از آن استفاده کند. در نتیجه تکنیک جراحی بینی بسته تنها برای زمانی که بینی نیاز به تغییرات کوچک و رفع ایرادات محدودی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عمل بینی به روش باز

عمل بینی باز که نوعی از روش های جراحی بینی محسوب می‌شود به این صورت است که، جراح برای انجام این عمل علاوه بر اینکه برش‌هایی را در داخل بینی ایجاد می‌کند نیاز به ایجاد برش در ناحیه کلوملا و یا به عبارت دیگر پوست میان حفره‌های بینی دارد.ئ با ایجاد این برش‌ها در جراحی بینی باز، پزشک پوست بینی را بالا آورده و با دید مستقیم برای اعمال تغییرات لازم بر روی ساختار بینی تلاش می‌کند. به عنوان مثال عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ باید با روش باز انجام شود که امکان ایجاد تغییرات گسترده وجود داشته باشد.

میزان ماندگاری عمل جراحی بینی چقدر است ؟

طبق آمار منتشر شده تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از جراحی های بینی به ترمیم و تجدید مجدد نیاز داشته اند و این بدان معناست که حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد جراحی ها با موفقیت انجام شده است. مراقبت های قبل و بعد جراحی بینی نیز از مهمترین نکاتی است که قبل از اقدام به عمل باید به آن توجه نمود تا نتیجه دلخواه حاصل شود، بنابراین در صورت داشتن هرگونه بیماری خاص و نقص جسمانی بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت لزوم احتیاط ها و مراقبت های قبل از عمل به شما داده شود تا در دوران نقاهت با مشکل خاصی روبرو نشوید.

مراقبت بعد از عمل بینی نیز بسیار مهم هستند، زیرا در دوران نقاهت استخوان های بینی شما آسیب پذیرتر هستند، بنابراین هرچه دستورالعمل ها پزشک را با دقت انجام دهید بهتر می توانید از بیمه خود محافظت کنید و خود را از ترمیم مجدد بی نیاز سازید. از جمله این دستورالعمل‌ها می توان به پرهیز از ورزش های سنگین، عادات غذایی غلط اشاره کرد.

افرادی که مجبور به استفاده از عینک بعد از عمل بینی هستند باید در مورد نوع عینکی خود تجدید نظر کنند و از عینک های سبک تر بعد از جراحی استفاده نمایند تا نتایج جراحی تحت تاثیر قرار نگیرد. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که افرادی که مجبور به استفاده از عینک هستند با یک نوار چسب یا گیره قسمت میانی عینک خود را به سمت بالا نگه دارند یا به پیشانی خود بچسبانند تا فشار کمتر روی استخوان میانی بینی وارد شود و بینی فرم خود را بعد عمل از دست ندهد.

کلام آخر

برای انجام جراحی سعی کنید بهترین کلینیک و بهترین پزشک جراحی بینی طبیعی مردانه در ونک را انتخاب کنید و با آگاهی دست به انجام این روش بزنید. ممنون از این که تا آخر مقاله جراحی بینی طبیعی مردانه در ونک همراه ما بودید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
بهترین جراح بینی ترمیمی در ونک ✅【 سال 1402】

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
دریافت مشاوره (کلیک کنید)