چسب زدن پس از جراحی بینی

نحوه چسب زدن پس از جراحی بینی

چگونه بینی خود را بعد جراحی بینی (رینوپلاستی) چسب بزنیم؟ قابل ذکر است چسب زدن پس از جراحی بینی در صورتی لازم است که به درستی و طبق اصول انجام شود. اگر بخواهید از مزایای چسب زدن بینی بهره‌مند شوید، باید با نحوه چسب زدن بینی آشنا شوید و برای مدت زمان توصیه شده از آن استفاده کنید. در ادامه توضیحاتی درباره زمان و نحوه چسب زدن بینی آورده شده است که با هم دنبال می‌کنیم.
1- ابتدا به حمام می رویم و چسب ها را با آب می شوییم (مقاله حمام کردن پس از جراحی زیبایی بینی را مطالعه بفرمایید). هنگام شستشو دقت می کنیم چسب ها را نکنیم فقط با آب فراوان محل را می شوییم و می گذاریم چسب ها کاملاً خیس شود. سپس به دقت در حالی که آب روی صورتمان می آید چسب ها را می کنیم هنگام برداشتن چسب ها باید از آسیب و خونریزی زیر جلدی جلوگیری کنیم.
چسب زدن پس از جراحی بینی
2- سپس به دقت محل را خشک می کنیم.چسب زدن پس از جراحی بینی یکی از مهم ترین مرحله های  بعد از جراحی  زیبایی بینی می باشد چگونه بینی خود را بعد جراحی بینی (رینوپلاستی) چسب بزنیم؟
1- ابتدا به حمام می رویم و چسب ها را با آب می شوییم (مقاله حمام کردن پس از جراحی بینی را مطالعه بفرمایید). هنگام شستشو دقت می کنیم چسب ها را نکنیم فقط با آب فراوان محل را می شوییم و می گذاریم چسب ها کاملاً خیس شود.بعضی اوقات به علت وجود چسب، پوست چرب می شود. می توانیم کمی محل را الکل بزنیم و بگذاریم خشک شود تا چربی پوست از بین برود و جوشها کم شود.
3- چسب باریک بینی از نوع میکروپور آلمان تهیه می کنیم و بعد به ابعاد دو و نیم سانتی متر به دقت می بریم. همچنین چهار برش به طول 15 سانتی متر تهیه می کنیم. حالا میتوانیم اقدام به چسب زدن کنیم.

4- ابتدا از بالای بینی شروع به چسب زدن می کنیم، هنگامی که پشت بینی را چسب می زنیم دقت می کنیم چسب بعدی پنجاه درصد چسب قبلی را بپوشاند. دو لایه چسب از بالا به سمت نوک بینی طبق ترتیب ارایه شده می زنیم .

چسب زدن به بینی بلافاصله بعد از عمل

5- حالا نوبت چسب نوک بینی است، چسب 15 سانتی متری را طوری در دو طرف بینی می زنیم که در نوک بینی بتوانیم بینی را کاملاً جمع کنیم و حتماً سعی می کنیم به سمت بالا کمی بینی را سر بالا کنیم. دو بار در دو محل کمی متفاوت این کار را انجام می دهیم و بعد آن با یک چسب 15 سانتی متری نوک بینی را به بالا می کشیم. حالا تنها  کار مانده مرتب کردن چسبها و چیدن اضافات آن است.

6- یادتان باشد در جراحی بینی (رینوپلاستی) چسب زدن بسیار مهم است و بهتر است به مدت دو ماه هفته ای دو بار زیر نظر پزشکتان چسب بزنید.
امتیاز دهید
,
نوشتهٔ پیشین
مراقبت های بعد از جراحی بینی
نوشتهٔ بعدی
رینوپلاستی چیست؟

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
دریافت مشاوره (کلیک کنید)